martes, 12 de noviembre de 2013

Cursa de la Dona



Aquest cap de setmana hem participat a la Cursa de la Dona, una cursa d'uns 7 quilòmetres pel centre de Barcelona i que té per objectiu principal recaptar diners per la investigació contra el càncer de mama. 

Una cursa amb molt bon ambient i molt ben organitzada i que, en el meu cas, tenia pensat sortir del calaix orientatiu anomenat "caminadores", és a dir, fer la cursa caminant (hi havia calaixos de 35', 45' i l'esmentat anteriorment), ja que encara arrossego molèsties a la cuixa i no volia forçar massa "la màquina", i si a això li sumem que encara m'acompanya una tos seca molt molesta, doncs el panorama no era massa esperançador. En el cas de la Lara, tres quarts del mateix, arrossega sobrecàrregues musculars que no li van permetre arribar a aquesta cursa en la millor de les condicions. 

Però vet aquí que en el calaix dels 35' vam veure que hi havia un bon tros per poder escalfar bé i no ens ho vam pensar: a primera fila! Tres, dos, un... i a córrer!! Quina sensació més "molona" això de sortir des de ben endavant! De cop van desaparèixer les molèsties al veure el camí buit de corredores i no m'ho vaig pensar: "hasta que el cuerpo aguante"! Primer 1000 en un temps de 3:45, i la Lara, 3:36. Els temps que vam marcar van ser:

Lara: 28:26
Míriam: 30:16



Un temps que ni de bon tros vaig poder pensar que faria, ja que el ritme mitjà durant la cursa va ser de 4:25, ritme que està per sota del ritme objectiu que tinc marcat per a la Cursa de la Sagrera, que és 4:30. Molt satisfeta pel temps aconseguit, tot i que a l'acabar la cursa vaig tornar a la "realitat" i la meva dolència a la cuixa va tornar a fer acte de presència… En el cas de la Lara, va anar de més a menys ja que tenia les cames molt i molt carregades i no va poder marcar ritme. 

La setmana vinent ens espera la Cursa del Clot-Camp de l'Arpa, una 10.000 amb un recorregut ben divertit i alhora desafiant i que ens ha de permetre poder millorar la nostra mmp... Ànims i endavant!!! 

No hay comentarios:

Publicar un comentario