lunes, 14 de octubre de 2013

Correbarri


Ahir vàrem córrer per primera vegada aquesta cursa tan divertida que enfronta els diferents districtes de Barcelona que presenta un recorregut molt agradable i planet de 10K. Nosaltres vam defensar els colors del nostre barri, l'Eixample, però el nostre esforç no va ser suficient perquè el nostre districte es proclamés vencedor de la segona edició d'aquesta cursa. De fet, van tornar a guanyar els de Sant Martí, i per golejada... Ens va semblar espectacular els temps que fan els primers corredors d'aquest districte! Algun secret deuen tenir perquè realment són molt superiors a la resta de barris.

Això sí, l'Eixample va fer un molt bon segon lloc i jo (Lara) vaig poder contribuir a sumar (o restar, vaja) punts a aquesta "victòria" ja que vaig quedar 3a del meu districte. La Míriam per ben poquet que no entra també al recompte dels participants que puntuaven per la vistòria grupal del districte (35 primers homes i les 15 primeres dones). Tot i això va fer un espectacular 17è lloc amb la seva MMP i va aconseguir retallar uns 3 minuts des de l'últim 10K (La Mercè), fent un temps de 48:51 (i travessant la barrera psicològica del sub50'). Jo vaig aconseguir marca personal, també (la facilitat del traçar així ho va permetre), i vaig marcar un temps de 43:42, dos minutets menys que a la Cursa de la Mercè. Així que les dues vam marxar ben satisfetes a casa.




Cal felicitar l'organització perquè, de moment, ha estat una de les millors 10K de Barcelona que hem corregut. Bon ambient, molt bons serveis, gran organització, samarretes divertidíssimes, bons avituallaments, una bona bossa del corredor, bona hidratació també al final de la cursa... En fi, tot el que un desitja que tingui un esdeveniment d'aquestes característiques. I això d'arribar i veure el mar i la platgeta també li dóna molts punts positius!

El pròxim cap de setmana marxem cap a València per córrer una de les mitges maratons més planes d'Espanya (si no la més plana de totes). Ens anirà bé per sumar quilòmetres i aprofitarem per fer una mica de turisme per aquelles terres que no hem visitat mai.

No hay comentarios:

Publicar un comentario