lunes, 23 de diciembre de 2013

XXXVI Cursa de la Sagrera



Bé, doncs amb 8 dies de retard arriba la crònica de la XXXVI Cursa de la Sagrera, la cursa marcada en els nostres calendaris com a "objectiu", la cursa on totes les hores d'entrenament i d'esforç s'havien de plasmar en el crono, en definitiva, la cursa on havíem de batre la nostra MMP en els 10k.  

Era la primera vegada que corríem aquesta cursa, 10k en dues voltes de 5k, i que de ben segur correrem, si podem, la temporada vinent, ja que va estar molt ben organitzada i amb tot el necessari per poder dur una cursa còmoda i segura. Una cursa que, tot i tenir pocs participants (no més de 1500), tenia tres calaixos de sortida, i on la Lara, per primer cop, va sortir del primer calaix, amb el dorsal de color vermell... Uau!! Jo sortia del segon calaix, no em puc queixar. 

Tret de sortida, i a córrer. A córrer, en el meu cas, més amb el cap que amb les cames, sabent que el meu objectiu era 45' i que quedava tota la cursa per endavant. Vaig intentar mantenir un ritme constant durant tota la cursa, i per primera vegada, ho vaig aconseguir, i a més, amb un ritme uns segons més ràpid del que havíem establert. Resultat: 44:01 i 11ena de la classificació general. No està malament!

I la Lara? La Lara, directament, vola. Tot i que no arribava a la cursa amb les millors sensacions (val a dir que els nervis dels dies previs ens van passar factura i vàrem intentar atenuar-los menjant coses que no hauríem d'haver menjat), va marcar un temps de 42:02, 7a de la classificació general i 3a de la seva categoria (amb "copitxuela" inclosa, tot i que l'hem d'anar a recollir!). 

En definitiva, tanquem un cicle amb els objectius complerts i la feina ben feta, i on acabarem de rematar-ho, si podem, a la Cursa dels Nassos, una cursa especial per nosaltres perquè va ser la primera que vam córrer i ens durà a complir el nostre primer any com a "runners". 

No hay comentarios:

Publicar un comentario